سلام من به دخترخالم خیلی علاقه دارم ولی اون همش میگه که ازدواج فامیلی مشکل داره! حالا با این همه پیشرفت علم آیا بازم مشکلی هس؟؟ آیا چیزی هس که من بتونم اونو قانع کنم؟ ممنون

باز نشر مطالب این سایت

مطالب این سایت توسط متخصصین و صاحب نظران رشته های مختلف و با تکیه بر منابع علمی و شیوه نامه های استاندارد تهیه شده است و آماده سازی آن ها متضمن زمان قابل توجه در تحقیق و جستجو در این منابع بوده است. همه حقوق مادی و معنوی این نوشته به وب سایت آزمایشگاه و مرکز مشاوره ژنتیک ژن تعلق دارد. باز نشر این مطالب به هر شکل ممکن(از قبیل وب سایت ها، کتاب ها و نشریات، اپلیکیشن های موبایل، سخنرانی ها و...) به شکل جزیی یا کلی تنها با ذکر نام منبع و لینک زنده این سایت به شرح زیر مجاز است:

منبع: وب سایت کلینیک ژن- مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک

اردواج فامیلی

در مورد ازدواج فامیلی مفصلا توضیح داده شده که می توانید در ان سایت به آنها مراجعه فرمایید. به طور کلی در شرایط یکسان ازدواجهای فامیلی مشابه ازدواج دختر خاله پسر خاله دارای ریسکی معادل دو برابر ازدواج های غیر فامیلی هستند.
اما این موضوع به خودی خود به معنی توصیه انجام یا عدم انجام این گونه ازدواج ها نیست. در این خصوص سابقه وجود بیماریهای ارثی در خانواده نیز حایز اهمیت است. به همین دلیل توصیه می شود جهت مشاوره ژنتیک به یک مرکز معتبر نزدیک محل زندگیتان مراجعه نمایید.ضمنا در این سایت به طور مفصل به جوانب مختلف ازدواج ای فامیلی پرداخته شده که می توانید به آن مطالب نیز مراجعه کنید.

اردواج فامیلی
اردواج فامیلی