قابل توجه متقاضیان مشاوره ژنتیک

باز نشر مطالب این سایت

مطالب این سایت توسط متخصصین و صاحب نظران رشته های مختلف و با تکیه بر منابع علمی و شیوه نامه های استاندارد تهیه شده است و آماده سازی آن ها متضمن زمان قابل توجه در تحقیق و جستجو در این منابع بوده است. همه حقوق مادی و معنوی این نوشته به وب سایت آزمایشگاه و مرکز مشاوره ژنتیک ژن تعلق دارد. باز نشر این مطالب به هر شکل ممکن(از قبیل وب سایت ها، کتاب ها و نشریات، اپلیکیشن های موبایل، سخنرانی ها و...) به شکل جزیی یا کلی تنها با ذکر نام منبع و لینک زنده این سایت به شرح زیر مجاز است:

منبع: وب سایت کلینیک ژن- مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک

از کلیه خانواده ها، بیماران و متقاضیان مشاوره ژنتیک درخواست می شود با توجه به عدم فعالیت مرکز جهت تعیین وقت مشاوره با بخش ژنتیک مرکز درمان ابن سینا تماس بگیرند. ضمنا این وب سایت تا اطلاع ثانوی همچنان به صورت رایگان و غیر انئفاعی زیر نظر آقای دکتر سعید رضا غفاری به فعالیت های اطلاع رسانی به خانواده ها در جهت پیشگیری از بیماری های ژنتیک فعالیت خواهد داشت.

روش های تماس برای دریافت وقت مشاوره ژنتیک

روش اول تماس تلفنی با بخش ژنتیک مرکز درمان ابن سینا

روش دوم مراجعه مستقیم به مرکز درمان ابن سینا به آدرس خیابان شریعتی نبش یخچال طبقه دوم بخش ژنتیک

روش سوم پر کردن فرم زیر برای ورود اطلاعات و دریافت وقت مشاوره

قابل توجه مراجعین قبلی کلینیک ژن

مراجعین قبلی کلینیک ژن که به دلایل مشاوره ژنتیک و یا آزمایش ژنتیک به این مرکز مراجعه نموده بوده اند به چند طریق می توانند خدمات خود را به چند طریق می توانند در جهت ادامه دریافت خدمات اقدام نمایند.

مراجعین قبلی مشاوره ژنتیک

می توانند در صورتی که کلیه مدارک قبلی را در اختیار دارند می‌توانند با مراجعه مستقیم به مرکز درمان ابن سینا بخش ژنتیک با مراجعه به متخصصین مورد تایید این کلینیک به ادامه دریافت خدمات اقدام نمایند در صورتی که مدارک بررسی های قبلی و آزمایشات و اطلاعات قدیمی را در اختیار ندارید از طریق پرکردن فرم زیر ابتدا اطلاعات را وارد نموده و پس از بررسی و آماده شدن پرونده شما با شما تماس گرفته خواهد شد تا در جهت تعیین وقت در مرکز درمان ابن سینا با شما هماهنگی لازم صورت گیرد.

مراجعین قبلی آزمایش ژنتیک

مراجعینی که قبلاً برای انجام آزمایش ژنتیک به کلینیک ژن مراجعه نموده و آزمایش ژنتیک انجام داده‌اند در صورتی که کلیه آزمایشات مذکور را در اختیار دارند می توانند با در دست داشتن آنها به یکی از روش های گفته شده برای تعیین وقت در مرکز درمان ابن سینا مراجعه نمایند در صورتی که آزمایشات انجام شده آنها در اختیار خانواده نمی باشد از طریق پرکردن فرم زیر ابتدا نام و نام خانوادگی و شماره پرونده خود را وارد نموده و بعد از بررسی و آماده شدن آزمایشات با شما تماس گرفته خواهد شد تا با تعیین وقت قبلی به مرکز درمان ابن سینا برای بررسی های بعدی و یا مشاوره ژنتیک مراجعه نمایید.