این آزمایش که در زمره  جدیدترین  فن آوری های موجود در پزشکی و علم ژنتیک می باشد چشم اندازهای روشن و امید های زیادی را برای تشخیص بیماری های ژنتیکی و پیشگیری از معلولیت ها فراهم نموده است.  از طرفی انجام این آزمایش متضمن پیچیدگی های زیاد نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که تا یک سال قبل فقط در خارج از کشور امکان پذیر بود.  ژن در زمره نخستین مراکز ژنتیک در کشور بود که از این تکنولوژی در بعد بالینی استفاده  نمود.خوشبختانه این تکنولوژی اکنون در کشور توسط موسسه نسل امید و با مدیریت فنی و تخصصی آقای  دکتر غفاری راه اندازی گردید است.
خانواده های محترم می بایست توجه نمایند که از انجا که انجام این تست نیاز به بررسی و انتخاب مناسب نوع آزمایش دارد درخواست و انجام آن می بایست بعد از بررسی دقیق سوابق و مدارک مربوط به بیماری صورت گیرد که این مهم انجام مشاوره دقیق ژنتیک را ضروری می کتد. لذا کلیه متقاضیان می بایست ابتدا با تعیین وقت قبلی جه مشاوره مراجعه نمایند تا بعد از بررسی و در صورت ngsضرورت آزمایش برای ایشان انجام شود. نکته مهم دیگر آن است که با توجه به تفاوت قابل توجه ذخیره ژنی جمعیت ایرانی و نوع بیماری های موجود در کشور استفاده از پنل های ان جی اس اختصاصی کشور شانس شناسایی بیماری و دقت تشخیص را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.
پزشکان و همکاران محترمی که درخواست انجام آزمایش برای بیماران خود دارند حتما می بایست از لیست دقیق ژن ها و نیز کیفیت و حساسیت و عمق آزمایش مطلع باشند.

نام و نام خانوادگی
ایمیل
تلفن
سوال یا مطلب
کد امنیتی
کد امنیتی

روزهای آزمایش

همه روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا 6 بعد از ظهر (پنج شنبه ها تا 12 ظهر) پاسخ آزمایش با ارایه رسید تنها به خود فرد داده خواهد شد. مگر آنکه در روز مراجعه فرم مخصوص معرفی نماینده را پر کرده باشد.