با تشکر از شما از اینکه این فضارا جهت مشاوره ایجاد کردید. پس از آزمایشی که از همسرم در آزمایشگاه……. گرفتیم متوجه شدیم که درصدریسک(ان تی دی اس ) همسر من بالاست. ۸ : ۱ سن همسرم ۲۹ سال است و باهم نسبت فامیلی نداریم و همچنین فرزند اولمان کاملا سالم به دنیا آمده است. با توجه به نتیجه آزمایش آمینوسنتز پیشنهادشده . با توجه به ریسک این آزمایش و شرایطی که گفتم به نظر شما چه باید کرد.

باز نشر مطالب این سایت

مطالب این سایت توسط متخصصین و صاحب نظران رشته های مختلف و با تکیه بر منابع علمی و شیوه نامه های استاندارد تهیه شده است و آماده سازی آن ها متضمن زمان قابل توجه در تحقیق و جستجو در این منابع بوده است. همه حقوق مادی و معنوی این نوشته به وب سایت آزمایشگاه و مرکز مشاوره ژنتیک ژن تعلق دارد. باز نشر این مطالب به هر شکل ممکن(از قبیل وب سایت ها، کتاب ها و نشریات، اپلیکیشن های موبایل، سخنرانی ها و...) به شکل جزیی یا کلی تنها با ذکر نام منبع و لینک زنده این سایت به شرح زیر مجاز است:

منبع: وب سایت کلینیک ژن- مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک

به طور کلی نتایج بررسی های غربالگری دوران بارداری به شکل تعیین ریسک هستند و تنها احتمال وقوع یک رویداد را اعلام می کنند. به بیان دیگر نتایج غربالگری به معنی قطعیت بروز یک حالت نیست. با این وجود در صورتی که پزشک معالج بعد از بررسی و مشاهده نتایج غربالگری پیشنهاد انجام آمنیوسنتز نموده است توصیه می شود این اقدام با در نظر گرفتن مزایا و محدودیت ها و خطرات این روش مد نظر قرار گیرد. در صورتیکه در ا ین ارتباط به توضیحات بیشتر نیاز دارید جهت مشاوره مراجعه نمایید.