باسلام و خسته نباشید.من و شوهرم ارتباط فامیلی از نوع درجه 4 ( البته این نظرمشاوره ژنتیک بود که نوع درجه 4 است ) و بارداری اول با سقط 1 ماهه مواجه شده بارداری دوم با به دنیا آمدن بچه و بعد از 2 ماه متوجه شدیم که بیماری استئوپتروزیس را داراست که در3 ماه 16 روزگی فوت شد و بارداری سوم که 3ماهه بودم جنین ضربان قلب نداشت که کورتاژ کردم آیا به بیماریهای ژنتیک مربوط می شود گرچه آزمایش ژن دادیم و مشکلی نداشتیم
[faq answer]
روزها و ساعات مراجعه
همه روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا 6 بعد از ظهر (پنج شنبه ها تا 12 ظهر) پاسخ آزمایش با ارایه رسید تنها به خود فرد داده خواهد شد. مگر آنکه در روز مراجعه فرم مخصوص معرفی نماینده را پر کرده باشید.