مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج

دانستنی های ضروری

باز نشر مطالب این سایت

مطالب این سایت توسط متخصصین و صاحب نظران رشته های مختلف و با تکیه بر منابع علمی و شیوه نامه های استاندارد تهیه شده است و آماده سازی آن ها متضمن زمان قابل توجه در تحقیق و جستجو در این منابع بوده است. همه حقوق مادی و معنوی این نوشته به وب سایت آزمایشگاه و مرکز مشاوره ژنتیک ژن تعلق دارد. باز نشر این مطالب به هر شکل ممکن(از قبیل وب سایت ها، کتاب ها و نشریات، اپلیکیشن های موبایل، سخنرانی ها و...) به شکل جزیی یا کلی تنها با ذکر نام منبع و لینک زنده این سایت به شرح زیر مجاز است:

منبع: وب سایت کلینیک ژن- مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک

مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج در این مرکز برای افراد مختلف انجام میشود به طور کلی مشاوره ژنتیک به خصوص در ازدواج های خویشاوندی و ازدواج هایی که در خانواده ها سابقه فرد مبتلا وجود دارد توصیه می شود.

در صورتی که متقاضی انجام مشاوره قبل از ازدواج هستید توصیه می‌شود قبل از ازدواج و با فاصله قابل قبول از زمان عقد و یا طرح موضوع با طرف مقابل با قسمت پذیرش تماس بگیرید و نوبت مشاوره دریافت کنید.

نکات مهم در ارتباط با تعیین نوبت مشاوره قبل از ازدواج:

  • ترجیحا زوجین با یکدیگر مراجعه نمایند (در مواردی بعضی از افراد اعلام می‌کنند که ترجیح می دهند به صورت تنهایی مراجعه نمایند که در این صورت به سوالات فرد پاسخ داده می شود و مشاوره لازم انجام می شود اما نهایتا نتیجه نهایی مشاوره با حضور زوجین داده خواهد شد)
  • توصیه می شود کلیه مدارکی که در مورد افراد مبتلا های احتمالی در خانواده وجود دارد با خود همراه داشته باشید.
  • توصیه می شود در صورت امکان قبل از مراجعه با والدین خود در زمینه سابقه بیماری ها و افراد مبتلا و سابقه سقط و نازایی و معلولیت ها در افراد خانواده و نسل فعلی و نسل های قبل کسب اطلاع کنید.
  •  در مواردی نیز والدین تمایل دارند جهت مشورت در انتخاب همسر آینده فرزندانشان مراجعه نمایند که در این صورت به آنها مشاوره لازم داده خواهد شد اما در نهایت در صورتیکه تصمیم به طرح موضوع گرفته شود می بایست زوجین شخصا جهت مشاور همراجعه نمایند.
  • در این مرکز همه اصول حفظ محرمانگی و اسرار زوجین رعایت خواهد شد و هرگز اطلاعات محرمانه افراد به طرف مقابل و یا باه والدینشان منتقل نخواهد شد.
  • در صورت تمایل به گرفتن نوبت برای مشاوره قبل از ازدواج با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۳۶ و یا تلگرام ژن تماس بگیرید و یا با دنبال کردن لینک زیر به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

 لینک نوبت گیری مشاوره آنلاین